مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 23:502023-09-27فرهنگي

شعرخوانی شاعران بین المللی در جشنواره «صلح و دریا»


علیرضا قزوه از شعرخوانی شاعران بین المللی در رویداد «صلح و دریا» خبر داد.

- علیرضا قزوه از شعرخوانی شاعران بین المللی در رویداد صلح و دریا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری جشنواره بین المللی شعر آفتاب پنهان با حضور علیرضا قزوه، رییس مرکز شعر و موسیقی صداوسیما، مجید مصلحی قائم مقام مرکز و غلامرضا ملکوتی، دبیر اجرایی جشنواره برگزار شد.

در ابتدا، مجید مصلحی، مدیر جشنواره درباره اهداف جشنواره و ارتباط شعر و ادبیات، گفت: اولین دوره جشنواره بین المللی شعر آفتاب پنهان با همکاری مرکز شعر و موسیقی صداوسیما نهم مهرماه در سالن همایش های صداوسیما مراسم اختتامیه و اهدا جوایز آن را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: هدف برگزاری این جشنواره ایجاد جریان هدایت گر و موج آفرین در جهت تولید آثار کمی و کیفی ادبی متناسب با نیازهای سازمان انرژی اتمی به عنوان یک انرژی صلح آمیز است که دستاوردهای علمی و صلح آمیز آن در عرصه های مختلف اجتماعی برجسته تر از عنوانی است که در ذهن افراد جاری است.

مدیر جشنواره پاسداشت شهدای صنعت هسته ای کشورمان و خانواده هایشان را از دیگر اهداف این جشنواره دانست با بیان اینکه مظلومیت این خانواده ها مشهود است، ادامه داد: زمینه حضور هنرمندان و شاعران و تاکید بر موضوع صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعرخوانی شاعران بین المللی در جشنواره «صلح و دریا»

شعرخوانی شاعران بین المللی در جشنواره «صلح و دریا»