مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:312023-09-28اقتصادي

بذرپاش: 50 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن واگذار شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس اظهار کرد: این اقدام مبارک امروز تقدیم مردم می شود، گفتن 10 هزار واحد در کلام ساده است اما کسانی که کار ساخت انجام می دهند اطلاع دارند چند متر ساختن بنا چه مشکلات، منابع  و غیره ای نیاز دارد.

وی گفت: این 10 هزار واحد در مقیاس مناسبی با پروژه های عمرانی کشور است و از زحمات و پیگیری های مدیران، پیمانکاران و تمام کسانی که در زنجیره ساخت زحمت میکشند تقدیر می کنم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: هیات مدیره شرکت مادر تخصصی، مدیرعامل پردیس و غیره تلاش بسیاری داشتند زیرا از 9 ماه گذشته کارگروه های ویژه ما برای اتمام مساکن مهر باقی مانده آغاز به کار کرد تا ساخت واحدهایی که 10 تا 12 سال طول کشیده بود به اتمام برسد.

بذرپاش ادامه داد: درخصوص سرانه ها انتظار مردم درست است و کارهایی که استاندار، فرماندار و معاون عمرانی استاندار انجام دادند قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: در سفرهای مختلفی که در طول این مدت به این منطقه داشتیم تلاش بر اتمام مساکن مهر داشتیم زیرا در ابتدای دولت 240 هزار مسکن مهر به ارث رسیده، بدون منابع، وام بانکی، بودجه مصوب و غیره داشتیم که 12 سال انتظار مردم برای تحویل نیز به آن افزوده شده بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: 50 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن واگذار شده است

بذرپاش: 50 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن واگذار شده است