مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-12سياسي

صدور دستور قضایی در حمایت از تولید در یکی از بزرگترین تولید کنندگان تخم مرغ کشور


رییس کل دادگستری استان مرکزی از صدور دستور قضایی در حمایت از تولید در یکی از بزرگترین تولید کنندگان تخم مرغ کشور خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی از صدور دستور قضایی در حمایت از تولید در یکی از بزرگترین تولید کنندگان تخم مرغ کشور خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی با اشاره به شعار سال و نیز تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: با صدور دستور قضایی، 41 هزار تُن ذرت که در انبار شرکت خوشه طلایی شهرستان ساوه نگهداری می شد، به منظور تامین نهاده های دامی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تخم مرغ کشور(شرکت کاسپین طلایی چیکا) مستقر در استان گلستان و جلوگیری از کند شدن و تعطیلی این واحد تولیدی و جلوگیری از اتلاف ذرت موجود در انبار شرکت مذکور، با نظارت اداره دامپزشکی ساوه ترخیص و جهت مصارف دامی به استان گلستان منتقل شد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان مرکزی در مدت اخیر با تأکیداتی که ریاست قوه قضاییه داشته به احصاء علل ماندگاری و فاسد شدن کالاها به ویژه نهاده های دامی در انبارهای استان پرداخته است و در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال، ورودی مجدانه به این قضیه داشته و مقامات قضایی به صورت مکرر و مستمر از این انبارها بازدید کرده و از نزدیک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور قضایی در حمایت از تولید در یکی از بزرگترین تولید کنندگان تخم مرغ کشور

صدور دستور قضایی در حمایت از تولید در یکی از بزرگترین تولید کنندگان تخم مرغ کشور