مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 02:552023-09-30پزشكي

با شروع فصل سرما وضعیت بیماری های تنفسی فصلی چگونه خواهد بود؟


آنفلوآنزا، ویروس سینسیشیال تنفسی (RSV) و کووید 19 همگی بخشی از مجموعه ویروس های تنفسی فصلی هستند که در پاییز و زمستان شمار مبتلایان به آن ها افزایش می یابد.

- آنفلوآنزا، ویروس سینسیشیال تنفسی (RSV) و کووید 19 همگی بخشی از مجموعه ویروس های تنفسی فصلی هستند که در پاییز و زمستان شمار مبتلایان به آن ها افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نشریه تخصصی مدیکال اکسپرس ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC) می گوید: انتظار می رود تعداد بستری شدن در بیمارستان ها ناشی از بیماری های تنفسی در پاییز و زمستان پیش رو نیز مشابه سال گذشته باشد.

با این حال، این مرکز می گوید مهم است توجه داشته باشیم که این تعداد بستری شدن در بیمارستان ها نسبت به قبل از همه گیری کووید19 که علل اصلی بستری شدن ها آنفلوآنزا و ویروس سینسیشیال تنفسی بودند، بیشتر است.

متیو بینیکر ، یک متخصص مایو کلینیک در این باره می گوید که متخصصان در نیمکره شمالی در حال نظارت بر روندهای شیوع بیماری های تنفسی در نیمکره جنوبی، جایی که زمستان در حال پایان است، هستند تا بتوانند فصل بیماری های تنفسی پیش رو را پیش بینی کنند.

دکتر بینیکر می گوید: ما در استرالیا دیدیم که آنها یک فصل شیوع معمولی آنفلوآنزا و در برخی مناطق شیوع شدیدتر این بیماری را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شروع فصل سرما وضعیت بیماری های تنفسی فصلی چگونه خواهد بود؟

با شروع فصل سرما وضعیت بیماری های تنفسی فصلی چگونه خواهد بود؟