مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:452023-09-27سياسي

بروکراسی های کاذب برای عده ای شغل کاذب ایجاد کرده است


رییس سازمان بسیج ادارات کشور با اشاره به اینکه دیوان سالاری یکی از مشکلات کشور و از جمله آسیب های رسوب کرده است، گفت: تا از دیوان سالاری و بروکراسی های کاذب که برای عده ای شغل کاذب ایجاد کرده فاصله نگیریم مشکلات برطرف نخواهد شد.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان بسیج ادارات کشور با اشاره به اینکه دیوان سالاری یکی از مشکلات کشور و از جمله آسیب های رسوب کرده است، گفت: تا از دیوان سالاری و بروکراسی های کاذب که برای عده ای شغل کاذب ایجاد کرده فاصله نگیریم مشکلات برطرف نخواهد شد.

سردار فضل الله کفیل چهارشنبه، پنجم مهرماه 1402 در نشست بصیرتی با فعالان اقتصادی و مدیران صنایع در سالن جلسات دفتر محلی شهر صنعتی کاوه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، اظهار کرد: جنگ هشت ساله تحمیلی مشخصا در یک خط مرزی و در مقابل یک کشور متجاوز بود اما ملت ایران با توجه به هویت ملی که داشت در برابر دشمن ایستادگی کرد.

وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان صحنه داران جنگ اقتصادی هستند، افزود: هیچ راهی برای حل کردن مشکلات اقتصادی جز تولید و به چرخش درآمدن چرخ های کارخانجات تولیدی نیست و تولید، تنها راهکار برطرف کردن تمامی مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: تولیدکنندگان در صحنه جنگ هستند و مسئولان باید خود را موظف به پشتیبانی و حمایت از تولید بدانند و همه ظرفیت ها پای کار بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی های کاذب برای عده ای شغل کاذب ایجاد کرده است

بروکراسی های کاذب برای عده ای شغل کاذب ایجاد کرده است