مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:302023-09-27اجتماعي

تولید فصل جدید سریال تلویزیونی نون خ با رویکرد محیط زیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نشست هماهنگی فی مابین نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و مهدی فرجی، - به زودی فصل پنجم سریال تلویزیونی نون خ با رویکرد محیط زیستی وارد فاز تولید خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نشست هماهنگی فی مابین نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و مهدی فرجی، تهیه کننده فصل پنجم سریال تلویزیونی نون خ ، بر تولید این مجموعه مخاطب پسند با رویکرد های محیط زیستی تأکید شد.

مهدی فرجی، تهیه کننده سریال تلویزیونی نون خ این مجموعه را در ادامه 4 سری گذشته آن ارزیابی کرد و گفت: نگارش فیلمنامه این سریال تلویزیونی در حال انجام است و تصمیم داریم در این سریال به موضوعات مختلف محیط زیستی با نگاه طنز بپردازیم.

فرجی گفت: این سریال طنز خانوادگی، از اواخر اسفندماه سال جاری و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در 25 قسمت تدارک دیده شده و مانند سری های قبلی با کارگردانی و نقش آفرینی سعید آقاخانی با شخصیت نورالدین خان زاده به روی آنتن می رود.

وی افزود: شبکه یک سیما این مجموعه تلویزیونی را با محوریت موضوعات مهم محیط زیستی همچون شکار غیر مجاز، قاچاق حیات وحش، آلودگی های محیط زیستی و … تدارک دیده است و تلاش می شود تا با معرفی اقوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فصل جدید سریال تلویزیونی نون خ با رویکرد محیط زیستی

تولید فصل جدید سریال تلویزیونی نون خ با رویکرد محیط زیستی