مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-19سياسي

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه فجایع قانا و صبرا و شتیلا را زنده کرد


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه ای اعلام کرد: جنایت هولناک رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی، فجایع قانا و صبرا و شتیلا را در ابعادی بسیار گسترده تر در افکار عمومی جهانیان زنده کرد و چهره دیگری از ماهیت جنایتکار این رژیم جعلی را به نمایش گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه ای، جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ جنایت هولناک رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی، فجایع قانا و صبرا و شتیلا را در ابعادی بسیار گسترده تر در افکار عمومی جهانیان زنده کرد و چهره دیگری از ماهیت جنایتکار این رژیم جعلی را به نمایش گذاشت.

آنگاه که گنبد به اصطلاح آهنین اشغالگران با فداکاری، ابتکار و سرعت عمل مجاهدان قهرمان فلسطین در حماسه طوفان الاقصی فروریخت و هیمنه پوشالی آن رژیم خون آشام نابود شد، زبونانه و دیوانه وار به بمباران مراکز مسکونی و در آخرین جنایت خود بمباران بیمارستان غزه و کشتار زنان وکودکان و مجروحان و بیماران بی پناه روی آورده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه فجایع قانا و صبرا و شتیلا را زنده کرد

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه فجایع قانا و صبرا و شتیلا را زنده کرد