مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-22سياسي

تداوم ناکامی جمهوری خواهان در انتخاب رییس مجلس نمایندگان


سه دوره رای گیری بی نتیجه برای ریاست «جیم جردن» نماینده جمهوری خواه مورد تایید ترامپ بر مجلس نمایندگان آمریکا، در نهایت منجر به برکناری وی از نامزدی برای این سمت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجلس نمایندگان آمریکا همچنان درگیر نبرد برای انتخاب فردی به عنوان رییس است و جمهوری خواهان هنوز هم نتوانسته اند بر سر انتخاب فردی به عنوان جایگزین کوین مک کارتی رییس سابق این مجلس به توافق برسند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان ، با گذشت بیش از دو هفته از زمان برکناری رییس مجلس نمایندگان آمریکا، این مجلس هنوز هم بدون رییس باقی مانده و تاکنون هیچ توافقی بین جمهوری خواهان برای انتخاب فرد دیگری به سمت ریاست مجلس صورت نگرفته است.

  پس از آنکه جیم جردن به عنوان یکی از نامزدهای پیشنهادی جهت ریاست مجلس نمایندگان نتوانست در جریان سه دوره رای گیری، آرای کافی برای پذیرش این سمت را به دست آورد، جستجوها و تلاش ها برای معرفی نامزد جدیدی از سوی حزب جمهوری خواه افزایش پیدا کرده است.

   تحت تاثیر تشدید اختلاف نظرات بین آرای نمایندگان این مجلس، ناامیدی ها و اختلافات بین اعضای مجلس تشدید شده و حتی این سوال در ذهن بسیاری از نمایندگان ایجاد شده است که آیا اصلا امکان اینکه نامزدی بتواند 217 رای لازم و مورد نیاز را برای برنده شدن و پیروزی نهایی در مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ناکامی جمهوری خواهان در انتخاب رییس مجلس نمایندگان

تداوم ناکامی جمهوری خواهان در انتخاب رییس مجلس نمایندگان