مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-12سياسي

توسعه سیستان و بلوچستان از اولویت های مسئولان کشور


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سیستان و بلوچستان یکی از اولویت های کشور بوده و دارای جمعیتی جوان بوده و یک استان پویا و تولید کننده محسوب می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سیستان و بلوچستان یکی از اولویت های کشور بوده و دارای جمعیتی جوان بوده و یک استان پویا و تولید کننده محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رضا شریفی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئله جوانی جمعیت باید پیگیری های لازم در خصوص این موضوع و پیشبرد اهداف آن در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان رتبه اول جوانی جمعیت در کشور را دارد، اما باید بحران کاهش جمعیت را درک و برای سال های آینده برنامه ریزی لازم انجام شود.

شریفی بیان کرد: برای سرعت بخشیدن به این اهداف پیگیری ها، تسهیلات لازم و کمیته های تبلیغاتی تشکیل شود.

وی ادامه داد: هم افزایی و انسجام درون استان در مورد مسئله جمعیت اهمیت فراوانی دارد که باید با پیگیری و کار جهادی حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سیستان و بلوچستان از اولویت های مسئولان کشور

توسعه سیستان و بلوچستان از اولویت های مسئولان کشور