مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 20:452023-10-06حوادث

درخواست مادر و پدر آرمیتا از مردم


پدر آرمیتا گراوند دانش آموز بیهوش شده در متروی میدان شهدا با تاکید بر نداشتن صفحه ای در فضای مجازی از همگان درخواست کرد تا در خصوص دخترش دروغ پردازی و شایعه سازی نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، صبح یکشنبه 9 مهر ماه دانش آموز 16 ساله ای به نام آرمیتا گراوند که در هنرستان عروه الوثقی مشغول تحصیل است پس از حضور در ایستگاه مترو میدان شهدا، حین سوار شدن به قطار یکباره بیهوش و با پشت سر روی زمین افتاد.

این نوجوان با همکاری ماموران مترو احیا و سپس با حضور عوامل اورژانس و انجام مقدمات درمان به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

پدر این دانش آموز امروز روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: من در فضای مجازی هیچ صفحه ای ندارم، گوشی من نوکیای ساده است و گوشی هوشمند و اندروید ندارم و از نحوه کار با آنها نیز هیچ اطلاعاتی ندارم.

احمد گراوند با ناراحتی از شایعه سازی در خصوص دستگیری همسرش اظهار کرد: همسرم و دختر دیگرم این روزها در بیمارستان محل بستری آرمیتا کنارم هستند.

وی ادامه داد: روزانه حدود هفت بار و شاید بیشتر به بیمارستان مراجعه کرده و بدون هیچ محدودیتی با دخترمان که در بخش مراقبت ویژه است، ملاقات داریم.

پدر آرمیتا گراوند با بیا اینکه علت این همه شایعه سازی را متوجه نمی شوم، اضافه کرد: کادر درمان شبانه روزی مشغول خدمات رسانی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مادر و پدر آرمیتا از مردم

درخواست مادر و پدر آرمیتا از مردم