مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-07سياسي

از نقش آفرینی فراجا در جبهه مقاومت تا حضور ارزنده پلیس زن در مأموریت ها


فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز پلیس در جبهه مقاومت نقش آفرین است به نقش ارزنده پلیس زن در مأموریت ها اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدرضا رادان در مراسم صبحگاه مشترک ضمن عرض سلام، خیرمقدم و خداقوت خدمت تمامی عزیزان حاضر در میدان از جمله سربازان، درجه داران، افسران، خانواده های شهدا، پیشکسوتان فراجا و .

اظهار داشت: فرارسیدن ایام ربیع الاول و هفته انتظامی را خدمت همه شما عزیزان و خانواده های صبورتان تبریک عرض می کنم.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی تمامی همکاران انتظامی در سراسر کشور عنوان کرد: ماحصل این تلاش ها، مجاهدت ها و سختکوشی ها هدیه امنیت و آرامش به مردم شریف ایران اسلامی شده است و چه زیبا مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی فرمودند: تلاش برای کسب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن رضایت مردم شریف ایران اسلامی است .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بی شک اقدامات شما در طول شبانه روز در تمامی مأموریت های پیش رو و مأموریت های محوله و ذاتی ماحصل آن همان هدیه آسایش و امنیت به مردم بوده که باید از این بابت خداوند متعال را شاکر باشیم که در نظام جمهوری اسلامی ایران، لباس مقدس پلیس را بر تن کرده ایم تا ماحصل تلاش و زحمات در حالی که رضایت خداوند متعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نقش آفرینی فراجا در جبهه مقاومت تا حضور ارزنده پلیس زن در مأموریت ها

از نقش آفرینی فراجا در جبهه مقاومت تا حضور ارزنده پلیس زن در مأموریت ها