مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-14سياسي

در نشست خبری رییس جمهور با خبرنگاران استان فارس چه گذشت؟ + فیلم


آیت الله سید ابراهیم رییسی که بیستم و بیست و یکم مهرماه به استان فارس سفر کرده بود، شامگاه جمعه در پایان این سفر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

-   نهضت به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت نهضت به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام در همه حوزه ها در کشور را آغاز کردیم.

پروژه هایی که شاید 20 سال جلوی چشمان مردم بود، باید حتما به سامان می رسید، برخی از این پروژه ها حتی هزینه چندبرابری به دولت تحمیل کرده است.

    دولت سیزدهم تعهداتی که دولت گذشته داده را با رفع نواقص عملیاتی می کند رییس جمهور گفت: استان فارس برای عملیاتی شدن پروژه پتروشیمی مناسب نیست.

برخی استان ها برای انجام برخی عملیات ها شرایط مناسبی ندارند، مثلا برای استانی مجوز احداث کارخانه ذوب آهن گرفته شده که آن استان با مشکل آب شرب و کشاورزی مواجه است.

برخی کارها بدون مطالعات لازم انجام شده و ما هم بنا نداریم کاری متوقف شود، تصمیم دولت این است که تعهداتی که دولت گذشته داشته را با رفع نواقص عملیاتی کند.

احیای 5هزار کارخانه و کارگاه تعطیل و نیمه تعطیل در کشور/ سهم استان فارس 300 واحد در تمام کشور کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیلی داریم که راه اندازی مجدد آن ها جزء برنامه های دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست خبری رییس جمهور با خبرنگاران استان فارس چه گذشت؟ + فیلم

در نشست خبری رییس جمهور با خبرنگاران استان فارس چه گذشت؟ + فیلم