مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-01سياسي

شهریاری: امیدواریم وحدت اسلامی گفتمان ستیزه جویی را از منطقه حذف کند


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امیدواریم جهان اسلام در پی وحدت اسلامی، به سمت صلح عادلانه حرکت کرده و گفتمان ستیزه جویی را از منطقه حذف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه سی و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی امروز با حضور حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

شهریاری در ابتدای مراسم ضمن تبریک میلاد پیامبر صل الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام گفت: هدف اصلی ما در کنفرانس های وحدت، گسترش گفتمان امت واحده است و امیدواریم ابتکار اتحادیه کشورهای اسلامی، باعث شود به ظهور نزدیک شویم، مرزهای کشورهای اسلامی کمرنگ شوند، پول واحد اسلامی رواج پیدا کند و مجلس واحدی در آن فعال شود.

  دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد: جهان اسلام طی سال های گذشته تحولات گسترده ای را شاهد بوده است.

یکی از آن ها این است که مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، با طراحی کنفرانس بین المللی مناره 2 از همه رسانه های مؤثر در جهان اسلام، انسان و رسانه های مشهور در شبکه های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و اقشار عمومی دعوت می کند تا فعالیت های خود را در حوزه قرآن کریم در این رویداد تاریخی به صحنه بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: امیدواریم وحدت اسلامی گفتمان ستیزه جویی را از منطقه حذف کند

شهریاری: امیدواریم وحدت اسلامی گفتمان ستیزه جویی را از منطقه حذف کند