مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-27حوادث

مونواکسید کربن در آذربایجان شرقی جان 14 نفر را گرفت


مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در پنج ماهه نخست امسال 14 نفر در استان بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در پنج ماهه نخست امسال 14 نفر در استان بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

مهرداد ستاره با اشاره به اینکه از این تعداد 5 نفر زن و بقیه مرد بودند، افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه درسال گذشته که 23 نفر فوت شده بود 9 نفر کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در مرداد امسال هیچ فوتی براثر استنشاق گاز مونواکسید کربن گزارش و ارجاع نشده در حالی که در مرداد ماه سال گذشته 5 نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

ستاره اظهار کرد: 65 نفر در سال گذشته بر اثر استنشاق گاز سمی مونواکسید کربن در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 44 نفر مرد و 21 نفر زن بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان، وی، ضمن هشدار به خانواده ها در مورد جدی گرفتن خطر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن افزود: گاز مونواکسید کربن گازی بدون رنگ و بو است و علایم مسمومیت حاد با این گاز شامل سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ و احتمالاً درد شکمی و سپس حالت بیهوشی، تشنج و اغما می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونواکسید کربن در آذربایجان شرقی جان 14 نفر را گرفت

مونواکسید کربن در آذربایجان شرقی جان 14 نفر را گرفت