مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-08اقتصادي

توجه به عمران پارک بانوان شرق زنجان در اولویت است


تلاش می شود در صورت امکان هزینه پارکینگ از افرادی که همه روزه برای ورزش صبحگاهی به پارک بانوان شرق وارد می شوند، - ایسنا/زنجان مدیر پارک بانوان شرق زنجان گفت: تلاش می شود در صورت امکان هزینه پارکینگ از افرادی که همه روزه برای ورزش صبحگاهی به پارک بانوان شرق وارد می شوند، دریافت نشود.

خدیجه خدایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پارک بانوان شرق زنجان جزو فضاهای بسیار مناسب برای حضور بانوان است و امکانات خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است تا این قشر در دریافت خدمات مشکلی نداشته باشند.

وی به موضوع دریافت هزینه پارکینگ در این محل اشاره کرد و افزود: این کار از چند ماه گذشته و با واگذاری پارکینگ به بخش خصوصی انجام می شود ولی با این حال در تلاش هستیم در صورت امکان از افرادی که برای ورزش صبحگاهی وارد پارک می شوند، هزینه پارکینگ دریافت نشود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه اولویت در این پارک توجه به موضوع عمرانی است؛ با توجه به این که همه روزه تعداد زیادی از بانوان شهر از این محل برای تفریح و ورزش استفاده می کنند، تصریح کرد: در این راستا اقدامات اولیه انجام شده و امیدواریم شرایطی فراهم شود تا عملیات عمرانی مورد نظر در محل انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به عمران پارک بانوان شرق زنجان در اولویت است

توجه به عمران پارک بانوان شرق زنجان در اولویت است