مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-04اقتصادي

تعریف 180 پروژه برای تبدیل کرج به شهر دوستدار کودک


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با اشاره به اینکه مطالعات لازم برای تبدیل کرج به شهر دوستدار کودک در حال انجام است، اظهار کرد: در این مطالعات تدوین راهکارهایی برای بسترسازی جهت تامین نیازهای کودکان درشهر و پایلوت شدن کرج به عنوان شهر دوستدار کودک .

- ایسنا/البرز معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با اشاره به اینکه مطالعات لازم برای تبدیل کرج به شهر دوستدار کودک در حال انجام است، اظهار کرد: در این مطالعات تدوین راهکارهایی برای بسترسازی جهت تامین نیازهای کودکان درشهر و پایلوت شدن کرج به عنوان شهر دوستدار کودک در دستور کار قرار گرفته است.

عباس سعیدی کیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این مطالعات از خرداد ماه سال گذشته آغاز شده، ادامه داد: این مطالعات در سه گام تدوین شاخص ها و کلیات شهر دوستدار کودک، سنجش شاخص های محله دوستدار کودک و مکان یابی فضاهای مناسب در این خصوص و در نهایت تدوین سند راهبردی و برنامه های عملیاتی تعریف شده است.

وی توضیح داد: در مسیر تبدیل کرج به شهر دوستدار کودک چهار هدف کلان، 19 هدف خرد، 48 راهبرد و 98 سیاست مبتنی بر ابعاد استخراج شده از مبانی نظری پژوهش تعریف شده است.

این مسئول با اشاره به اهدافی که طرح تبدیل کرج به شهر دوستدار کودک دنبال می کند، گفت: حمایت و صیانت از حقوق تمامی کودکان در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 180 پروژه برای تبدیل کرج به شهر دوستدار کودک

تعریف 180 پروژه برای تبدیل کرج به شهر دوستدار کودک