مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-29حوادث

اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده به توزیع مواد و دستگیری 21 توزیع کننده مواد در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان ،خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد وبه منظور جمع آوری معتادین متجاهر در سطح معابر و منظر شهروندان به ویژه اطراف مراکز آموزشی و تردد دانش آموزان و ایجاد رضایتمندی شهروندان با استفاده از ظرفیت های پلیس های تخصصی و کلانتری و پاسگاههای تابعه استان طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده را به مدت 24 ساعت در استان اجرا کردند.

  وی افزود: در اجرای این طرح ضمن پاکسازی تعدادی منزل و پاتوق متعلق به خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر ، 21 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و 109 معتاد متجاهر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به یگان منتقل شدند.

  این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این رابطه در بازرسی از منازل و مخفیگاه متهمان مقادیری انواع مواد مخدر شامل ، 97 کیلو تریاک و مقادیری مواد مخدر حشیش، شیشه ، هرویین در بسته های کوچک و آماده توزیع، 50 عدد پایپ و آلات استعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده در هرمزگان

اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده در هرمزگان