مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-02سياسي

انقلاب اسلامی وثیقه ظهور امام زمان(عج) است


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: وثیقه نهضت ظهور، انقلاب اسلامی است، نگذارید امید کمرنگ شود یکی از مصداق های جهاد امید آفرینی پیام شهداست.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: وثیقه نهضت ظهور، انقلاب اسلامی است، نگذارید امید کمرنگ شود یکی از مصداق های جهاد امید آفرینی پیام شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در کنگره شهدای فضیلت گرامیداشت 58 شهید طلبه و روحانی لرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: ما دو هدف از این جلسات داریم، یک ما در جلسه شهدا برای کسب حیات می آییم برای اینکه به حیات طیبه و زندگی برسیم.

وی ادامه داد: شهید چون به قرب الهی رسید شأن ربوبی پیدا می کند، شهید فقط زنده نیست بلکه زنده کننده است، مگر ارباب این شهدا امام حسین(ع) چکار می کند، مگر نه آن است اگر بعث تاریخ تولد اسلام و غدیر روز کمال اسلام بود عاشورا روز نجات اسلام از مرکز و حیات دین بود و این حیات بخشی عاشورا به دین تا روز ظهور ادامه دارد.

حاجی صادقی بیان کرد: یوم الله عاشورا حیات بخش است و امروز هم انقلاب اسلامی اگر با قدرت و اقتدار و یا وجود همه دشمنان و همه حمله ها زنده و پویاست و سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری نیز فتح می کند به دلیل حیات بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی وثیقه ظهور امام زمان(عج) است

انقلاب اسلامی وثیقه ظهور امام زمان(عج) است