مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-12پزشكي

تشریح وضعیت مراقبت های ویژه نوزادن از سوی یک فوق تخصص


فوق تخصص نوزادان در چهارمحال و بختیاری در خصوص فوت شش نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، گفت: یکی از نوزادان فوت شده در این روزها در بیمارستان هاجر دارای وزن 1200 و دیگری که مشکل ژنتیکی داشته دارای وزن 1300 گرم بود که سریعا بخش خالی و ضدعفونی انجام شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فوق تخصص نوزادان در چهارمحال و بختیاری در خصوص فوت شش نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، گفت: یکی از نوزادان فوت شده در این روزها در بیمارستان هاجر دارای وزن 1200 و دیگری که مشکل ژنتیکی داشته دارای وزن 1300 گرم بود که سریعا بخش خالی و ضدعفونی انجام شد.

رویا چوپانی با انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص مرگ شش نوزاد نارس در بیمارستان هاجر شهرکرد، اظهار کرد: بخش مراقبت های ویژه نوزادان پذیرای نوزادانی است که زودتر از موعد 9 ماهگی به دنیا می آیند و دارای نقص ایمنی هستند که در این بخش تحت مراقبت قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه عفونت های نوزادی و نارسایی ریه از جمله شایع ترین بیماری های این نوزادان است، گفت: نوزادان نارس به دلیل نازک بودن پوست، عفونت به راحتی وارد بدنشان می شود که این بخش به دلیل شرایط ویژه نوزادان باید vip باشد.

این فوق تخصص نوزادان با بیان اینکه در فضای مجازی مرگ شش نوزاد نارس در بیمارستان هاجر شهرکرد پیچیده شد، تصریح کرد: در همه جای دنیا این اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وضعیت مراقبت های ویژه نوزادن از سوی یک فوق تخصص

تشریح وضعیت مراقبت های ویژه نوزادن از سوی یک فوق تخصص