مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:412023-10-21اقتصادي

جریان آب در شبکه روستاهای استان قم پایدار می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اقدامات گسترده در سطح روستاهای استان به منظور پایداری آب در شبکه خبر داد و گفت: حفر چاه، اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال و احداث مخزن ذخیره از جمله این اقدامات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حسن بختیاری از حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق در قمرود خبر داد و یادآور شد: این حلقه چاه به عمق 162 متر به منظور تأمین آب مجتمع قمرود با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال طی چهار ماه حفر شده و که منجر به پایداری آب را در روستاهای منتفع از این مجتمع می شود.

وی گفت: یک حلقه چاه دستی نیز در روستای وشاره با اعتبار بیش از 3 میلیارد ریال حفر شده است که مشکل تأمین آب این روستا را برطرف می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین از توسعه شبکه آبرسانی به چهار روستای طایقان، خدیجه خاتون، جنداب و قلعه چم با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد طی شش ماه خبر داد و اظهار داشت: خط انتقال آب مجتمع قمرود نیز با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال به منظور کاهش هدر رفت آب و پایداری خط انتقال آبرسانی به روستاهای این دهستان طی 5 ماه اصلاح و بازسازی شد.

وی در ادامه با اشاره به اصلاح خطوط انتقال روستاهای قشلاق البرز، وشاره، جوزه و بخشی از خط انتقال روستای دولت آباد و اصلاح شبکه روستاهای لنگرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان آب در شبکه روستاهای استان قم پایدار می شود

جریان آب در شبکه روستاهای استان قم پایدار می شود