مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:052023-09-27اقتصادي

وصول 49 هزار میلیارد تومان منابع پایدار از محل پوشش بیمه شدگان جدید


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان در دو سال و نیم اخیر صرفاً از محل پوشش بیمه ای بیمه شدگان جدید، 49 هزار میلیارد تومان منابع جدید داشته تا عملاً تبدیل رویکرد آینده سوزی به آینده سازی آغاز شود.

- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان در دو سال و نیم اخیر صرفاً از محل پوشش بیمه ای بیمه شدگان جدید، 49 هزار میلیارد تومان منابع جدید داشته تا عملاً تبدیل رویکرد آینده سوزی به آینده سازی آغاز شود.

این پوشش بیمه ای جدید در دولت انقلابی، به اندازه شش تا هفت سال در دولت گذشته بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی در مراسم بدرقه اولین گروه بازنشستگان تأمین اجتماعی اعزامی به سفر زیارتی مشهد مقدس در طرح کرامت رضوی توسعه خدمات و ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان و مستمری بگیران را از راهبردهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد و گفت: اگر چه همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی، مسئولان و مدیران شرکت های رجا، هگتا و کانون عالی بازنشستگان و بسیاری دیگر زحمات زیادی برای برقراری این سفرها کشیدند، ولی بی شک این نتیجه عنایت و توجه و لطف حضرت امام رضا (ع) بوده که توفیق این خدمتگذاری نصیب ما و شما شده است.

وی افزود: در سال قبل موفق شدیم 50 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی را به مشهد مقدس اعزام کنیم ولی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 49 هزار میلیارد تومان منابع پایدار از محل پوشش بیمه شدگان جدید

وصول 49 هزار میلیارد تومان منابع پایدار از محل پوشش بیمه شدگان جدید