مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:102023-09-26حوادث

اعضای باند سارقان سابقه دار در خراسان شمالی روانه زندان شدند


رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری چهار نفر سارق که به صورت باند اقدام به سرقت از شهروندان می کردند، خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری چهار نفر سارق که به صورت باند اقدام به سرقت از شهروندان می کردند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مقصود رستگار اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یک مورد سرقت طلا و جواهرات واقع در روستای عباس آباد شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و بی وقفه خود موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی کنند، افزود: این فرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه با دستگیری این سارق، سه نفر دیگر از همدستان این فرد شناسایی و آن ها نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر مالخر هم دستگیر که در نتیجه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و بعد از صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز در ادامه از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت طلاجات و خودرو خانم جوانی تحت پوشش مسافر کرده بودند، خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند سارقان سابقه دار در خراسان شمالی روانه زندان شدند

اعضای باند سارقان سابقه دار در خراسان شمالی روانه زندان شدند