مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-18سياسي

یاریگران زندگی به همدان رسید


بیستمین نمایندگی مجمع خیرین یاریگران زندگی در استان همدان ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، استان همدان میزبان سفیران یاریگران زندگی بود تا پرچم یاریگران زندگی بر فراز پایتخت تاریخ و تمدن ایران به اهتزاز درآید.

برگزاری مجمع عمومی و انتخاب هیات مدیره و بازرسان مجمع خیرین یاریگران زندگی استان همدان به همت خیرین و نیکوکاران و کارآفرینان برتر استان اقدامی بود که در این روز رقم خورد.

حسین کاظمی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی در استان یک اتفاق بسیار خوب در همدان بوده که آغاز یک کار بزرگ و تأسیس نهادی است که در آینده ثمرات زیادی خواهد داشت و تبدیل به یک درخت تنومندی می شود که اثرات و برکات آن در ساخت آینده ایران مشاهده خواهد شد.

کاظمی اعلام کرد: در مجمع خیرین یاریگران زندگی زمینه برای کمک و مساعدت همه جانبه در حوزه های مختلف پیشگیری و درمان مهیا شده و اکنون اولویت در توانمندسازی و اشتغال است که خود ریشه اصلی مشکلات بوده و بیکاری و رفع بیکاری می تواند مشکلات زیادی را برطرف کند و چشم اندازی که برای این مجمع طراحی شده زمینه را برای حضور آحاد جامعه در پیشگیری و مقابله با آسیب اعتیاد در حوزه توانمندسازی، کمک به نظام تعلیم و تربیت جامعه دانش آموزی، کمک به خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاریگران زندگی به همدان رسید

یاریگران زندگی به همدان رسید