مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:102023-09-25سياسي

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو سرباز شهید


شهردار تبریز به همراه عضو شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز با خانواده معظم دو سرباز شهید دوران دفاع مقدس و مدافع وطن دیدار و گفتگو کرد۔ - ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز به همراه عضو شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز با خانواده معظم دو سرباز شهید دوران دفاع مقدس و مدافع وطن دیدار و گفتگو کرد۔ یعقوب هوشیار به همراه حکمیه غفوری عضو شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده معظم سربازان شهید اقبال عباسی و نورالله علیزاده دیدار و گفتگو کرد۔ وی در این دیدارها گفت: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل در منطقه برخوردار است بنابراین بر خود وظیفه می دانیم که قدردان خون پاک شهدا باشیم۔ شهردار تبریز، سربازان شهید را بزرگ شده مکتب حسینی معرفی و اعلام کرد: سربازان شهید اسطوره های مقاومت و ایثار بودند که با اطاعت محض از ولی امر خود، و با تکیه بر آموزه های دینی راه شهادت در پیش گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بر همه ما به ویژه مسئولان واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهیدان را در اولویت کاری خود قرار داده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو سرباز شهید

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم دو سرباز شهید