مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-12سياسي

210 میلیارد تومان از اعتبارات اربعین به مریوان اختصاص یافت


نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در قالب مصوبات ستاد اربعین، 210 میلیارد تومان برای راهداری و شهرداری های استان کردستان جذب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی پور ظهر امروز در جلسه تقدیر از فعالین ستاد اربعین کردستان اظهار کرد: دلاورمردان مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی محکم ایستاده و در روزهای اخیر با عملیات غرورآفرین شکست بزرگ اطلاعاتی، نظامی، امنیتی سنگین وغیرقابل ترمیم به اسراییل وارد کردند.

وی افزود: این عملیات پیروزمندانه و غرورآفرین باعث خشنودی ملت های مسلمان و خاصا ملت ایران اسلامی شد و امیدواریم این پیروزی ها تا آزادسازی سرزمین اشغالی و برپایی نماز در قدس شریف استمرار داشته باشد.

نماینده مردم سروآباد و مریوان در مجلس گفت: از همین امروز می توانیم تلاش کنیم کردستان هم در لایحه بودجه امسال برای سفرهای اربعین بیاید که این کار بزرگی در زمینه جذب اعتبارات برای استان است.

وی در مورد طرح جامع اربعین هم گفت: یکی از مهم ترین اتفاقات در این بازده زمان رفع مشکل تملک 25 هکتاری در مرز باشماق بود که این مهم نوید بخش تحولات عظیم در این مرز خواهد بود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد عنوان کرد: نقاط ضعف و قوت در کمیته های مختلف باید احصا شود و با رفع این نقاط ضعف زمینه را برای پیشبرد هرچه بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 میلیارد تومان از اعتبارات اربعین به مریوان اختصاص یافت

210 میلیارد تومان از اعتبارات اربعین به مریوان اختصاص یافت