مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-11سياسي

5 اصل مهم در انجام یک کار فرهنگی تاثیرگذار


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد گفت: مسئولیت پذیری، جدیت در مدیریت، خلاقیت، اخلاص و درک موقعیت پنج اصل مهم برای انجام یک کار فرهنگی تمیز و تاثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام مالک حسنی صبح امروز در نشست معاونین فرهنگی دانشگاه های منطقه6 کشور که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد، گفت: مسئولیت پذیری، جدیت در مدیریت، خلاقیت، اخلاص و درک موقعیت پنج اصل مهم برای انجام یک کار فرهنگی تمیز و تاثیرگذار است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد ادامه داد: یکی از اصول موفقیت کار فرهنگی، مسئولیت پذیری است یعنی هر کس به اندازه وسع و توانایی اش مکلف است.

حسنی افزود: دومین اصل کار فرهنگی جدیت در مدیریت است یعنی اگر بخواهیم در کار فرهنگی دچار سرخوردگی نشویم باید نسبت سعی و وسع را در نظر گرفت.

وی اضافه کرد: خلاقیت در کارها بهتر از امکانات فراوان است، اگر در کار خلاقیت وجود داشته باشد، با امکانات کم هم می توان بهترین نتایج را گرفت.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد چهارمین اصل یک کار فرهنگی را موقعیت کار فرهنگی دانست و گفت: بر اساس این اصل باید بدانیم کار را چه موقع، کی و کجا انجام دهیم تا دچار آفت فرهنگی نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 اصل مهم در انجام یک کار فرهنگی تاثیرگذار

5 اصل مهم در انجام یک کار فرهنگی تاثیرگذار