مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-22فرهنگي

درخشش فناور خلاق دانشگاه سمنان در رویداد ملی سه گام


مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از درخشش فناور خلاق پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در دومین رویداد ملی سه گام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امین جان قربانی، مدیر مرکز رشد فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: زیبا اسلامی، مدیرعامل شرکت خلاق ادیم کارا آترین است که موفق شد، در بخش نقاشی روی چرم دومین رویداد ملی سه گام عنوان شایسته تقدیر را به دست آورد و از سوی مسؤولان وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تجلیل شود.

وی افزود: این شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مستقر است و در زمینه تولید محصولات معرق و سوخت چرم فعالیت دارد.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: اسلامی چندی پیش نیز با اخذ مجوز خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت های شرکت را توسعه داد و موفق به افتتاح نخستین کارگاه خلاق چرم استان سمنان و اشتغال زایی شد.

زیبا اسلامی، فناور خلاق پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در زمینه حضور در این رویداد ملی گفت: رویداد ملی سه گام، مختص چرم و دست دوزهای چرمی به عنوان یک هنر و صنعت ملی در حوزه صنایع دستی است که با هدف ارتباط و تعامل هنرمندان حوزه چرم، ورود به بازارهای بین المللی و صدور فرهنگ و هنر ایرانی برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فناور خلاق دانشگاه سمنان در رویداد ملی سه گام

درخشش فناور خلاق دانشگاه سمنان در رویداد ملی سه گام