مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-09بين الملل

حمایت تمام قد انگلیس از رژیم صهیونیستی


«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که این کشور هر آنچه را که صهیونیست ها برای «دفاع از خود» نیاز دارند، در اختیار این رژیم قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه حمایت های غرب از رژیم صهیونیستی و محکوم کردن عملیات طوفان الاقصی، نخست وزیر انگلیس هم از صهیونیست ها حمایت کرد.

رسانه های انگلیس از قبیل شبکه جهانی بی بی سی خبر دادند که روز دوشنبه (امروز) ریشی سوناک نخست وزیر این کشور علیه نیروهای مقاومت فلسطین موضع گرفت.

نخست وزیر انگلیس در شرایطی علیه فلسطینیان موضعگیری کرده که کشورهای غربی شامل آمریکا و برخی کشورهای اروپایی پیش از این بارها در حمایت از صهیونیست ها اظهارنظر کرده اند.

دوشنبه(امروز) بود که وزیر خارجه اتریش و وزیر توسعه آلمان در سخنانی جداگانه اعلام کردند که کمک های مالی و انسان دوستانه این دو کشور به فلسطینیان تعلیق شد.

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس با اطمینان بخشی به رژیم صهیونیستی درباره حمایت ها تصریح کرد: ما تمام حمایت هایی را که آنها نیاز دارند ارائه خواهیم کرد تا مطمئن شویم اسراییل می تواند از خود در برابر این نوع حملات دفاع کند .

مقام ارشد انگلیسی همچنین اعلام کرد که مقام های دولت این کشور از نزدیک در حال گفت و گو با همتایان خود در فلسطین اشغالی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام قد انگلیس از رژیم صهیونیستی

حمایت تمام قد انگلیس از رژیم صهیونیستی