مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-14سياسي

برای تحقق آرمان های ملت مظلوم فلسطین باید در کنار محور مقاومت ایستاد


موج حملات فلسطین به اسراییل این امر را بین کشورهای اسلامی محقق کرد که برای تحقق آرمان های ملت مظلوم فلسطین باید در کنار محور مقاومت قرار گرفته و حمایت خود را از آنان اعلام کنند.

- ایسنا/کردستان مدیر حوزه های علمیه کردستان گفت: موج حملات فلسطین به اسراییل این امر را بین کشورهای اسلامی محقق کرد که برای تحقق آرمان های ملت مظلوم فلسطین باید در کنار محور مقاومت قرار گرفته و حمایت خود را از آنان اعلام کنند.

حجت الاسلام نادر رنجبر، در گفت وگو با ایسنا، با تبریک پیروزی طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی فلسطین اظهار کرد: سیستم امنیتی صهیونیسم یکی از قدیمی ترین سیستم های امنیتی بوده که رژیم غاصب صهیونیسم با ادعای کاذب خود مدعی قدرتمند بودن این سیستم امنیتی بود و این ادعای دروغین با حمله چند جوان فلسطین درهم شکست.

وی افزود: امروز این حقیقت برهمگان روشن شده که اگر کشورهای اسلامی دست به دست هم بدهند، به راحتی و سهولت می توان رژیم منحوس صهیونیستی اسراییل را با چالش های بزرگی مواجه کنند.

مدیر حوزه های علمیه کردستان، با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی برای مردم فلسطین افزود: یکی از دستاوردهای مهم این حملات برای مردم فلسطین تقویت اعتماد به نفس بین مردم فلسطین و روحیه خودباوری بین جوانان فلسطینی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق آرمان های ملت مظلوم فلسطین باید در کنار محور مقاومت ایستاد

برای تحقق آرمان های ملت مظلوم فلسطین باید در کنار محور مقاومت ایستاد