مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:162023-10-17سياسي

برگزاری جلسه ستاد روز مازندران با گویش محلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با ابتکار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، جلسه ستاد برنامه ریزی روز مازندران صبح امروز با گویش محلی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی، تشکل های مردم نهاد حوزه اجتماعی و شرکت وبیناری فرمانداران استان در استانداری برگزار شد،  روح الله سلگی با اشاره به نامگذاری روز 14 آبان ماه به عنوان روز ملی مازندران در تقویم رسمی کشور گفت: روز مازندران تجلی هویت تاریخی و دینی مردم این استان است که داوطلبانه دین مبین اسلام را در آغوش گرفتند.

وی با بیان اینکه روز مازندران باطل السحر توطئه های دشمنان برای زدودن و محو ارزش های فرهنگی دیار علویان است، اظهار کرد: این روز تاریخی باید با حضور همه فرهیختگان، نامداران و چهره های شاخص عرصه های گوناگون استان فارغ از گرایش های سیاسی گرامی داشته شود.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم احیای سنت های بومی و آیینی مازندران که در هجوم بی امان فرهنگی در حال فراموشی است افزود: تدوین پیوست فرهنگی با تکیه بر ارزش های بومی مردم مازندران برای گرامیداشت این روز تاریخی ضرورت دارد.

سلگی، اجرای ویژه برنامه های هنری، فرهنگی و جشنواره های محلی با محوریت بومی را مهم دانست و افزود: اجرای برنامه های شادی آفرین و نشاط اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه ستاد روز مازندران با گویش محلی

برگزاری جلسه ستاد روز مازندران با گویش محلی