مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:552023-09-27اقتصادي

128 روستا در استان ایلام زیر پوشش جهاد آبرسانی قرار دارد


فاز اول جهاد آبرسانی به 128 روستای استان با پیشرفت فیزیکی 72 درصد در حال اجر ا است.

- پرویز ناصری مدیر عامل آبفا استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: فاز اول جهاد آبرسانی با پیشرفت فیزیکی 72 درصد در حال اجرا است که در فاز دوم، آبرسانی به 210 روستای دیگر با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتظار می رود با استفاده از توان نیروهای جهادی، طرح آبرسانی به روستاهای محروم در موعد مقرر به بهره برداری برسد، اظهار داشت: واضح است که در اجرای این طرح، مشکلات و چالش هایی وجود دارد، اما می توان امیدوار بود با ایجاد یک هم افزایی مؤثر بین همه متولیان و فعالان عرصه آبرسانی، تحولی نو در محرومیت زدایی و دسترسی پایدار روستاییان به آب شرب پدید آید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، احداث 37 باب مخزن با ظرفیت16750 مترمکعب ،حفر 2 حلقه چاه،اجرای249 کیلومتر خط انتقال آب، اصلاح و شبکه توزیع آب 438 کیلومتر، تجهیز5 باب ایستگاه پمپاژ را از مهمترین اقدامات اجرایی در فاز اول این پروژه برشمرد.

ناصری ضمن تقدیر از استاندار ایلام بعنوان رییس قرارگاه جهاد آبرسانی خاطرنشان ساخت: کارهای بسیار خوبی در حال انجام است که بسیاری از آنها ان شاءالله طی چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

128 روستا در استان ایلام زیر پوشش جهاد آبرسانی قرار دارد

128 روستا در استان ایلام زیر پوشش جهاد آبرسانی قرار دارد