مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-08سياسي

عدم شناخت شوراها از وظایف و اختیارات قانونی خود، مشکلاتی را ایجاد کرده است


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: عدم شناخت لازم از وظایف توسط شوراها سبب شده مشکلاتی ایجاد شود که در حوزه شورایی در سطح کشور و به تبع آن در استان قزوین، - محسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه در حوزه شهرداری های استان قزوین دستاوردهای خوبی داشته ایم، اظهار کرد: در حوزه شورایی چالش هایی داریم که باید به مرور برطرف شود و بخشی از این چالش ها، مربوط به قوانین شورایی و بخشی هم به نبود آموزش قبل و حین شورا شدن و دادن قول هایی قبل از شورا شدن بدون شناخت و آگاهی از قوانین و اختیارات شوراها است.

وی افزود: عدم شناخت لازم از وظایف توسط شوراها سبب شده مشکلاتی ایجاد شود که در حوزه شورایی در سطح کشور و به تبع آن در استان قزوین، لازم است یک سری تحولات و تغییرات ساختاری رقم بخورد تا نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین در خصوص انتخاب شهرداران استان از سوی شوراهای شهرها بیان کرد: در جریان انتخاب شهرداران بخشی از مسیر مربوط به شوراها و بخشی به شرایط احراز و استعلام از مراجع نظارتی مرتبط است.

اسماعیلی ادامه داد: از سویی شوراهای شهر برای انتخاب شهرداران، انتظارات و مطالباتی دارند که بعضاً قانونی است و بعضا هم مطابق با قوانین نیست که در مجموع می توان گفت گرچه انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شناخت شوراها از وظایف و اختیارات قانونی خود، مشکلاتی را ایجاد کرده است

عدم شناخت شوراها از وظایف و اختیارات قانونی خود، مشکلاتی را ایجاد کرده است