مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-15اقتصادي

2هزار پرونده تخلف حوزه کالاهای اساسی در آذربایجان غربی ثبت شد


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 2 هزار پرونده تخلف در حوزه کالاهای اساسی و آرد و نان در استان طی نیمه نخست سال جاری تشکیل و به مراجع قضایی جهت پیگیری ارسال شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 2 هزار پرونده تخلف در حوزه کالاهای اساسی و آرد و نان در استان طی نیمه نخست سال جاری تشکیل و به مراجع قضایی جهت پیگیری ارسال شده است.

قادر لعل شهسوار در گفت و گو با ایسنا افزود: این تخلفات طی 12 هزار و 141 مورد بازرسی از سطح مراکز فروش و اصناف استان به ارزش 203 میلیارد و 757 میلیون ریال کشف و ثبت شده است.

وی اظهار کرد: از این میزان بازرسی ها یک هزار و 645 پرونده تشکیل شده مربوط به حوزه آرد و نان و بقیه مربوط به سایر کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ، انواع گوشت حیوانی، شیر و لبنیات، شکر، روغن، میوه و سبزی و سایر کالاهای کشاورزی می شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: ارزش ریالی پرونده های تخلفات حوزه آرد و نان در استان 37 میلیارد و 805 میلیون ریال برآورد شده است.

لعل شهسوار اضافه کرد: تعداد پنج هزار و 656 بازرسی هم در زمینه کالاهای اساسی انجام شده که منجر به تشکیل 436 پرونده به ارزش 165 میلیاردو 952 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2هزار پرونده تخلف حوزه کالاهای اساسی در آذربایجان غربی ثبت شد

2هزار پرونده تخلف حوزه کالاهای اساسی در آذربایجان غربی ثبت شد