مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:052023-09-25سياسي

آمادگی دانشگاه ها برای بازگشایی هرچه با شکوه تر سال جدید تحصیلی


بیش از 6 هزار نفر از اساتید دانشگاه های سراسر کشور با صدور بیانیه ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس انتشار یافته از آمادگی دانشگاه ها برای بازگشایی هرچه با شکوه تر سال جدید تحصیلی خبر داده و تاکید کردند: - بیش از 6 هزار نفر از اساتید دانشگاه های سراسر کشور با صدور بیانیه ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس انتشار یافته از آمادگی دانشگاه ها برای بازگشایی هرچه با شکوه تر سال جدید تحصیلی خبر داده و تاکید کردند: امید دشمن به دانشگاه به یمن بیداری ملت و دانشجویان عزیز به یاس و نومیدی تبدیل شده و هرگز خواب بدخواهان ملت ایران برای بازگرداندن ناآرامی ها به دانشگاه تعبیر نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور متن بیانیه را به این شرح منتشر کرده است: بسم الله الرحمن الرحیم.

اِنفرُوا خِفَافاً وَ ثِقَالاً وَ جَاهِدُوا بِاموالِکُم و انفُسکُم فِی سَبیلِ الله ذَلکُم خیرٌ لَّکم اِن کنُتم تَعلَمُونَ.

با تجهیزات سبک و سنگین بیرون روید و با اموال و جان هایتان در راه خدا جهاد کنید که اگر دانا باشید این برای شما بهتر است.

(توبه/ 41) با درود بی پایان به ارواح طیبه شهیدان والا مقام از صدر اسلام تا کربلای حسینی، از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و سلامت، بویژه شهدای مظلوم امنیت و سلام به پیشگاه ملت سرافراز ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه ها برای بازگشایی هرچه با شکوه تر سال جدید تحصیلی

آمادگی دانشگاه ها برای بازگشایی هرچه با شکوه تر سال جدید تحصیلی