مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-11سياسي

برخورداری 101 روستای کهگیلویه وبویراحمد از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار


با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، رییس بسیج سازندگی و جمعی از مسؤولان استانی، آیین افتتاح و بهره برداری 101 مورد طرح آبرسانی در روستای بطاری بویراحمد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه وبویراحمد، سردار حمید خرمدل در آیین افتتاح و بهره برداری 101 مورد طرح آبرسانی این استان در روستای بطاری بویراحمد که با حضور سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفین کشور برگزار شده بود، در ابتدا پیروزی حماسی و غرورآفرین جریان مقاومت در فلسطین اشغالی که هیمنه  و شکوه پوشالی رژیم اشغالی اسراییل را از هم پوشاند و باعث غرور و مباهات برای جامعه جهان اسلام شد تبریک گفت و اظهار کرد: ان شاءالله این پیروزی ها تا فتح قدس ادامه پیدا کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: خدا را شاکر هستیم که امروز 101 مورد طرح آبرسانی را تحویل مردم شریف و نجیب می دهیم.

وی با بیان این که باید در فاز اول 180 روستا را در دستور کار قرار می دادیم گفت: طبق آماری که وجود دارد 10 درصد رواناب ها در استان ما است اما به علت حجم زیاد روستاها که حدود 1600 روستا هستند، نهضت جدی صورت گرفت و امروز شاهد بهره برداری 101 روستا از نعمت آب هستیم.

خرمدل تصریح کرد: اگر ملزومات مورد نیاز مثل لوله به وقت به دست ما می رسید پروژه هم اکنون به اتمام رسیده بود و وارد فاز دوم شده بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 101 روستای کهگیلویه وبویراحمد از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار

برخورداری 101 روستای کهگیلویه وبویراحمد از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار