مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-04سياسي

تشکیل کارگروه ویژه برای تعیین تکلیف اراضی تصرفی توسط معدن مس انجرد


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مشکلات و مصائب مربوط به تصرف و تملک اراضی از سوی شرکت مس انجرد را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای رفع آن ها صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  امروز در دومین سفر مأموریتی در راستای سفر رییس قوه قضاییه به استان آذربایجان شرقی، بعد از شهرستان هریس به شهرستان اهر سفر کرد و مسائل و مشکلات قضایی و اداری، موانع موجود پیش روی صنایع و معادن و مسائل مربوط به حقوق عامه را در این شهرستان مورد بررسی قرار داد.

حسن بابایی که به نمایندگی از رییس قوه قضاییه به این شهرستان سفر کرده بود در جلسه شورای قضایی و اداری این شهرستان که با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس دادگستری و نماینده مردم شهرستان اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه پرونده های قضایی مراکز تولیدی و صنعتی باید در اولویت بررسی قرار گیرند گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، همه ما باید از برنامه های دولت در زمینه تولید و اشتغال حمایت کنیم تا دولتمردان بتوانند با رفع موانع و مشکلات تولید، گام های جدی تری بردارند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلام اینکه تفسیر از قانون باید در راستای منافع مردم باشد اظهار کرد: رسیدگی سریع به پرونده های قضایی شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه برای تعیین تکلیف اراضی تصرفی توسط معدن مس انجرد

تشکیل کارگروه ویژه برای تعیین تکلیف اراضی تصرفی توسط معدن مس انجرد