مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-30اجتماعي

ورود زائران حسینی پاکستانی از مرقد اباعبدالله الحسین (ع) به مرز سیستان و بلوچستان


زائران پاکستانی مرقد اباعبدالله الحسین (ع)، پس از زیارت عتبات عالیات در کشور عراق از مرز میرجاوه درحال بازگشت به کشورشان هستند.

- ورود زائران حسینی پاکستانی از مرقد اباعبدالله الحسین (ع) به مرز سیستان و بلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر پایانه مرزی میرجاوه گفت: زائران پاکستانی مرقد اباعبدالله الحسین (ع)، پس از زیارت عتبات عالیات در کشور عراق از مرز میرجاوه درحال بازگشت به کشورشان هستند.

شاهکرم در گفت وگو با ایسنا افزود: زائران پاکستانی پس از زیارت اماکن متبرکه کشورهای عراق و ایران هم اکنون در حال بازگشت از پایانه مرزی میرجاوه به کشورشان هستند.

مدیر پایانه مرزی میرجاوه گفت:از ابتدای محرم تا اربعین 108هزار نفر از زوار پاکستانی از مرز ریمدان و میرجاوه عبور کردند و روزانه 70 دستگاه اتوبوس زائرین را از مشهد مقدس به پایانه مرزی میرجاوه انتقال می دهند و این زوار به کشورشان بازمی گردند.

حسنی زاده معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری میرجاوه نیز گفت: با توجه به اینکه مرز میرجاوه نزدیکتر از مرز ریمدان برای زائرین پاکستانی است پیش بینی می شود تا پایان مهر ماه 80 هزار نفر از مرز میرجاوه به کشورشان بازگردند.

وی افزود: همچنین با توجه به حجم زیاد مسافر خادمین از استان کرمان خودشان را به مرز میرجاوه رسانده و به زوار پاکستانی خدمت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود زائران حسینی پاکستانی از مرقد اباعبدالله الحسین (ع) به مرز سیستان و بلوچستان

ورود زائران حسینی پاکستانی از مرقد اباعبدالله الحسین (ع) به مرز سیستان و بلوچستان