مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-17بين الملل

وزیر خزانه داری آمریکا: ما توان مالی دو جنگ را داریم


وزیر خزانه داری آمریکا گفت، واشنگتن «قطعا» می تواند از پس حمایت جنگ هایی در دو جبهه متفاوت بربیاید و دارایی های این کشور در «وضعیت خوبی» است که می تواند از منافع آمریکا در خارج از کشور برای حمایت از اوکراین و تنش های پیش آمده در خاورمیانه پشتیبانی کند.

- وزیر خزانه داری آمریکا گفت، واشنگتن قطعا می تواند از پس حمایت جنگ هایی در دو جبهه متفاوت بربیاید و دارایی های این کشور در وضعیت خوبی است که می تواند از منافع آمریکا در خارج از کشور برای حمایت از اوکراین و تنش های پیش آمده در خاورمیانه پشتیبانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا پیش از نشست وزرای دارایی گروه یورو در لوکزامبورگ طی مصاحبه ای با اسکای نیوز عنوان داشت: آمریکا قطعا می تواند از پس حمایت از اسراییل و نیازهای ارتش آن بربیاید و ما می توانیم و باید بتوانیم اوکراین را در برابر روسیه حمایت کنیم.

او افزود که چشم انداز مالی ایالات متحده جهت حمایت از متحدانش در خارج از کشور کافی است اما با این حال هشدار داد که پیامدهای اقتصادی بالقوه یک درگیری بزرگتر در خاورمیانه همچنان مشخص نیست.

یلن در ادامه این مصاحبه تاکید کرد: ما به بودجه هایی هم برای اسراییل و هم برای اوکراین نیاز داریم و این مسئله برای دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا یک اولویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خزانه داری آمریکا: ما توان مالی دو جنگ را داریم

وزیر خزانه داری آمریکا: ما توان مالی دو جنگ را داریم