مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-12سياسي

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان قمی در حرم بانوی کرامت


110 سری جهیزیه متشکل از 6 کالای اساسی به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) قم به زوج های قمی اهدا شد.

- ایسنا/قم 110 سری جهیزیه متشکل از 6 کالای اساسی به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) قم به زوج های قمی اهدا شد.

این آیین با حضور حجت الاسلام محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه قم، حجت الاسلام محمدطه مهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، عباس ذاکریان فرماندار قم و جمعی از نوعروسان قمی در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

آیت الله سعیدی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران را از نهادهای پربرکت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: کمیته لمداد حضرت امام از برکات و شعب همین شجره طیبه انقلاب است که از ابتدای تاسیس عزت مندانه خدمات ارزشمندی را ارائه داده است.

وی افزود: سپاه پاسداران از نمادهای برجسته این شجره است که در عرصه های گوناگون از جمله کارهای خیرخواهانه پا به عرصه جهاد گذاشته است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه خیر و برکات این شجره طیبه به کشورها و منطقه نیز رسیده است ابراز کرد: نمونه ای از برکات انقلاب اسلامی در منطقه، طوفان فلسطین در اسراییل است، در حالی که صهیونیست های غاصب از چند سال پیش حتی قبل از وقوع انقلاب اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان قمی در حرم بانوی کرامت

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان قمی در حرم بانوی کرامت