مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-04حوادث

نخاله های ساختمانی عامل سیلابی شدن جاده های کرمانشاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه معتقد است، تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده ها می تواند خطر بروز سیلاب را در محورهای استان جدی کرده و حادثه ساز شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه معتقد است، تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده ها می تواند خطر بروز سیلاب را در محورهای استان جدی کرده و حادثه ساز شود.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمادگی راهداری برای شروع بارش های پاییزی و پاکسازی آبروهای حاشیه جاده ها، پل ها و.

، گفت: با وجود اقداماتی که صورت گرفته با معضل جدی تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده ها مواجهیم.

وی ادامه داد: این نخاله ها دهانه آبروها را مسدود کرده و باعث می شود هنگام بارندگی سیلاب به سمت جاده ها و محورها بیاید که این امر علاوه بر بروز آبگرفتگی و مختل شدن روند تردد، بسیار حادثه ساز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده های استان کرمانشاه تاکید کرد: از سوی دیگر وقتی این نخاله ها مسیر تردد آبروها را می بندد، باعث بروز سیلاب شده و به زیرساخت های جاده ای خصوصا پل ها صدمه جدی می زند.

کرمی اظهار کرد: در سیل سال 1398 مشابه این وضعیت را داشتیم که 1400 دهنه پل در سراسر استان آسیب دید و مجبور شدیم با هزینه زیاد آنها را بازسازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخاله های ساختمانی عامل سیلابی شدن جاده های کرمانشاه

نخاله های ساختمانی عامل سیلابی شدن جاده های کرمانشاه