مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-03اجتماعي

درآمدزا نبودن اکثر موقوفات بافق به دلیل خشکسالی/تنها سه وقف جدید طی سه سال


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بافق با اشاره به وجود 563 موقوفه در این شهرستان، گفت: اکثر موقوفات منفعتی در این شهرستان زمین های مزروعی هستند که به دلیل خشکسالی دیگر درآمدزا نیستند و در تلاشیم آنها را با تغییر کاربری در راستای اجرای نیات واقفان درآمدزا کنیم.

- ایسنا/یزد رییس اداره اوقاف و امور خیریه بافق با اشاره به وجود 563 موقوفه در این شهرستان، گفت: اکثر موقوفات منفعتی در این شهرستان زمین های مزروعی هستند که به دلیل خشکسالی دیگر درآمدزا نیستند و در تلاشیم آنها را با تغییر کاربری در راستای اجرای نیات واقفان درآمدزا کنیم.

هادی علیزاده در نشست خبری هفته وقف با اصحاب رسانه شهرستان بافق که عصر روز گذشته برگزار شد، گفت: 563 موقوفه و 1767 رقبه در شهرستان باف وجود دارد که 492 موقوفه از این تعداد متصرفی اوقاف است و بقیه متولی دارد.

وی گفت: متاسفانه به دلیل پرداخت نشدن به موقع اجاره موقوفات در شهرستان، اجرای نیت واقفان در برخی موارد مغفول مانده است.

علیزاده افزود: در سه سال اخیر تنها سه وقف جدید به ارزش 12 میلیارد تومان در شهرستان بافق در دو بخش کشاورزی و تجاری ثبت شده است.

به گفته وی، این سه وقف جدید شامل زمین کشاورزی پسته به وسعت دو هزار متر مربع برای سید الشهداء، یک باب مغازه تجاری توسط خیری برای روضه حضرت زهرا (س) و زوج های جوان و وقف ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدزا نبودن اکثر موقوفات بافق به دلیل خشکسالی/تنها سه وقف جدید طی سه سال

درآمدزا نبودن اکثر موقوفات بافق به دلیل خشکسالی/تنها سه وقف جدید طی سه سال