مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-04سياسي

بهره برداری از 17 پروژه عمرانی اوقاف گیلان با میزان اعتبار 65 میلیارد تومانی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در سال جاری 17 پروژه وقفی و غیروقفی در توسط اداره کل اوقاف به بهره برداری می رسد، گفت: 17 پروژه با میزان اعتبار 65 میلیارد تومان در سال جاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام ستار علیزاده امروز در همایش بزرگ وقف احسان ماندگار در کانون زینبیه لنگرود با بیان اینکه درک جوانان باید به اولویت های متولیان فرهنگی و به ویژه در مساجد مبدل شود، اظهار کرد: ما در کشور جوانان بسیاری داریم که دل خود را به انقلاب اسلامی گره زدند با اینکه انقلاب و امام راحل (ره) را ندیدند ولی جان خود را فدای این نظام می کنند و باید این افراد را جذب کرد.

  وی نقش مساجد در جذب جوانان و آشنایی آنان با انقلاب و معارف اسلامی را بسیار مهم برشمرد و گفت: برخی سخت گیری ها در مساجد پذیرفته نبوده و مورد تأیید مقام معظم رهبری هم نمی باشد، لذا متولیان مساجد باید جوانان و نوجوانان را جذب کرده و آنان را با معارف دینی در حوزه های مختلف آشنا کنند.

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تأثیر هیئت های مذهبی در تبیین زیبایی های دین مبین اسلام بیان کرد: مساجد باید هیئت های مذهبی را در حوزه های مختلف جذب کنند زیرا این قشر از جامعه مذهبی دارای طرفیت خوبی در جذب جوان به مساجد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 17 پروژه عمرانی اوقاف گیلان با میزان اعتبار 65 میلیارد تومانی

بهره برداری از 17 پروژه عمرانی اوقاف گیلان با میزان اعتبار 65 میلیارد تومانی