مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 16:562023-10-20ورزشي

طوفان الاقصی ستون فقرات رژیم غاصب را شکست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن گرامیداشت 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: توجه به ورزش از ضروریات جامعه است، سلامت جسمی و اشتغال جوانان و تفریحات سالم یکی از مسائل مهم است.

  وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی موضوع ورزش رشد بسیار خوبی داشته است، کسب مقام ارزشمند توسط جوانان این مرز و بوم در مسابقات بین المللی باعث مباهات است، خصوصاً ورزشکارانی که در بزنگاه های مختلف با رفتارهای ارزشمند دیانت، تعهد و اصالت خود را به نمایش می گذارند.

  امام جمعه موقت ورامین ورزشکارانی که با گذشت از امتیازات ظاهری در مسابقات با رقبای رژیم صهیونیستی حاضر نمی شوند و ورزشکارانی که با حجاب کامل برای دریافت مدال روی سکوی قهرمانی می ایستند، را مایه افتخار دانست و افزود: البته برخی افراد نیز دچار لغزش شدند، که جامعه ورزش و جوانان ورزشکار باید خودشان اینها را تدبیر کنند.

  محمودی جوانان را امانت هایی نزد هیأت های ورزشی دانست و بیان داشت: بایستی در کنار ورزش و سلامت جسم به معنویات، قرآن و ارزش های اخلاقی، به ویژه موضوع حجاب و فضای سالم باشگاه های ورزشی اهتمام ورزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی ستون فقرات رژیم غاصب را شکست

طوفان الاقصی ستون فقرات رژیم غاصب را شکست