مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:212023-10-14اقتصادي

دستور رییس سازمان حمایت برای رصد و مراقبت مستمر بازار لاستیک خودرو


رییس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان طی بخشنامه ای به مدیران ادارات صمت استانی بر لزوم رصد مستمر بازار و برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زنجیره تامین و توزیع لاستیک تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان، حسین فرهید زاده بخشنامه طرح نظارتی تشدید بازرسی و نظارت بازار تایر سواری  را به ادارات صمت سراسر کشور ابلاغ و بر لزوم رصد و مراقبت مستمر بازار لاستیک خودرو و برخورد قاطع با تخلفات در زنجیره تامین و توزیع کالای مزبور تاکید کرد.

وی در این رابطه بیان داشت: با توجه به دریافت گزارشاتی مبنی بر تداوم کمبود و گرانی تایر در استان ها و با عنایت به قرار گرفتن انواع لاستیک خودرو در فهرست اقلام نظارتی اولویت دار و تاثیر آن بر خدمات حمل و نقل بخشنامه طرح نظارتی تشدید بازرسی و نظارت بازار تایر سواری ابلاغ شد.

رییس سازمان حمایت  در ادامه به تشریح برخی از مفاد این بخشنامه پرداخت و اظهار داشت:  براساس این بخشنامه ، تداوم استقرار بازرس در واحدهای تولیدی تایر در استان های مربوطه برای بررسی وضعیت تولید، توزیع و موجودی روزانه انواع تایر و مواد اولیه و روند ورود و خروج تایرهای تولیدی ، رصد دقیق میزان تولید و توزیع شرکت های تولیدی توسط بازرسان مقیم و تطبیق آن با میزان اظهار تولید و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس سازمان حمایت برای رصد و مراقبت مستمر بازار لاستیک خودرو

دستور رییس سازمان حمایت برای رصد و مراقبت مستمر بازار لاستیک خودرو