مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 00:302023-09-28حوادث

قتل جوان 30 ساله زنجانی در پی نزاع خیابانی


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نزاع خیابانی چهار نفر منجر به قتل جوان 30 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از 48 ساعت شد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نزاع خیابانی چهار نفر منجر به قتل جوان 30 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از 48 ساعت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو باداعلام این خبر افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری چهار نفر جوان و قتل یک نفر، بلافاصله کارآگاهان پلیس جنایی به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در بررسی های میدانی از صحنه جرم، مشخص شد چهار جوان با همدیگر درگیر شده اند که در نتیجه آن یک جوان 30 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده و ضارب از محل متواری شده است.

آدینه لو خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده و رصد فنی و اطلاعاتی، محل اختفاء قاتل در یکی از استان های کشور شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه قاتل دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه صراحتا به قتل جوان 30 ساله اعتراف کرد و با صدور قرار روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل جوان 30 ساله زنجانی در پی نزاع خیابانی

قتل جوان 30 ساله زنجانی در پی نزاع خیابانی