مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-30اجتماعي

ضرورت ایجاد انجمن نمایش عروسکی در خراسان شمالی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی بر ضرورت ایجاد انجمن نمایش عروسکی در استان تاکید کرد.

- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تاکید کرد ضرورت ایجاد انجمن نمایش عروسکی در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی بر ضرورت ایجاد انجمن نمایش عروسکی در استان تاکید کرد.

فرهاد آقا بیگی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضعف های موجود در حوزه نمایش عروسکی در استان، اظهار کرد: یکی از سیاست های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداختن به حوزه نمایش است که در این راستا از هر اقدامی که تهسیل کننده باشد، حمایت می کنیم.

وی با اشاره به ضعف های موجود در حوزه نمایش عروسکی در استان، نبود زیرساخت ها و عدم آموزش ها در این عرصه، ایجاد انجمن نمایش عروسکی در کنار فراهم کردن زیرساخت های پرداختن به نمایش عروسکی را ضروری دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خراسان شمالی غنی از فرهنگ های مختلف است و می توانیم با برگزاری جشنواره های مختلف، داشته های فرهنگی، آیین ها و سنت هایمان را به شرکت کنندگان از نقاط مختلف کشور و دنیا عرضه کنیم.

آقا بیگی تصریح کرد: می توان با بهره گیری از قصه های اصیل به روایتگری پرداخت تا مخاطبان هنرمند علاوه بر آشنایی، از آن بهره برداری کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد انجمن نمایش عروسکی در خراسان شمالی

ضرورت ایجاد انجمن نمایش عروسکی در خراسان شمالی