مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-19سياسي

مرحله استانی بخش معارف مسابقات قرآن کریم اوقاف در آذربایجان شرقی برگزار شد


رییس امور قرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: مرحله استانی بخش معارف چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در آذربایجان شرقی در سه محور معارف قرآنی، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس امور قرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: مرحله استانی بخش معارف چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در آذربایجان شرقی در سه محور معارف قرآنی، معارف صحیفه سجادیه و معارف نهج البلاغه در بقعه عارف بالله شاه حسین ولی تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام احمد نیکنام در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر، اظهار کرد: تعداد 1564 نفر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ثبت نام کرده بودند که در رشته های معارف تعداد 62 نفر به مرحله استانی رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برگزیدگان مرحله شهرستانی در سه رشته معارف قرآنی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه امروز 27 مهرماه همزمان با سراسر کشور به رقابت پرداختند.

وی با بیان این که بخش معارف این دوره از مسابقات، دومین سال است که برگزار می شود، ادامه داد: تعداد سه نفر در هر رشته برگزیده شده و به مرحله کشوری راه می یابد که این مرحله حدود دو ماه بعدی برگزار خواهد شد.

نیکنام تاکید کرد: با توجه به این که برگزاری این دوره از مسابقات همزمان با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی بخش معارف مسابقات قرآن کریم اوقاف در آذربایجان شرقی برگزار شد

مرحله استانی بخش معارف مسابقات قرآن کریم اوقاف در آذربایجان شرقی برگزار شد