مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-04اقتصادي

صنایع نساجی چهارمحال و بختیاری از لحاظ برندی در رده بالایی قرار دارد


مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صنایع نساجی چهارمحال و بختیاری شاید از لحاظ تعداد، همپای استان های بزرگ نباشد اما از لحاظ برندی در رده بالایی قرار دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صنایع نساجی چهارمحال و بختیاری شاید از لحاظ تعداد، همپای استان های بزرگ نباشد اما از لحاظ برندی در رده بالایی قرار دارد.

محسن گرجی 12 مهرماه در سفر به شهرکرد در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صنعت نساجی از صنایع مهم کشور به شمار می رود، اظهار کرد: نساجی به عنوان صنعت تاب آور و غیردولتی در ایران است که افت و خیزهای مختلفی را پشت سر گذاشته و نشان داده سرپا می ماند.

مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: صنایع نساجی چهارمحال و بختیاری شاید از لحاظ تعدادی همپای استان های بزرگ نباشد اما از لحاظ برندی در رده بالایی قرار دارد، از طرفی کارخانه چادر مشکی حجاب شهرکرد یکی از صنایع حوزه حجاب و عفاف کشور است که می توان مجموعه دوم را در کنار این صنعت ایجاد کرد، زیرا تولید داخل پذیرفته شده است و نباید از آن غافل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع نساجی چهارمحال و بختیاری از لحاظ برندی در رده بالایی قرار دارد

صنایع نساجی چهارمحال و بختیاری از لحاظ برندی در رده بالایی قرار دارد