مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-28سياسي

رهبر انصارالله از آغاز مرحله اول تحول بنیادین در یمن سخن گفت


رهبر جنبش انصارالله یمن از مرحله اول تحول بنیادین در یمن با تشکیل یک کابینه تکنوکرات ملی و تلاش برای اصلاح شرایط دستگاه قضایی این کشور سخن گفت.

- رهبر جنبش انصارالله یمن از مرحله اول تحول بنیادین در یمن با تشکیل یک کابینه تکنوکرات ملی و تلاش برای اصلاح شرایط دستگاه قضایی این کشور سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره یمن، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی که به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) داشت، ضمن تبریک این مناسبت به مردم یمن و امت اسلامی، مرحله اول تحول بنیادینی را اعلام کرد که با تشکیل کابینه ای تکنوکرات محقق می شود که مشارکت ملی را به نمایش گذاشته و در آن سیاست ها و شیوه های کار در راستای خدمت به مردم اصلاح می شود.

الحوثی با تاکید بر مشارکت ملی، مفهوم اسلامی شورا، اتحاد مردم یمن و مفهوم کلی مسوولیت که در آن نقش ها ادغام می شوند، گفت: یک ساختمان سالم و درست نیازمند ستون و بنیانی درست است که یمنی ها را کنار هم گرد آورد و وارد بحث های منطقه ای، حزبی و نژادی نشود.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: از جمله مرحله اول این تغییر اساسی تلاش برای اصلاح شرایط دستگاه قضایی و رفع مشکلات آن و افزودن کادری شایسته از علمای دین اسلام و چهره های آکادمیک و متخصص به آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله از آغاز مرحله اول تحول بنیادین در یمن سخن گفت

رهبر انصارالله از آغاز مرحله اول تحول بنیادین در یمن سخن گفت