مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 00:052023-10-07سياسي

تجلیل گلستانی ها از رزمندگان مقاومت +فیلم


همزمان با پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، مردم گلستان در ایران به صورت خودجوش به میادین و خیابان های اصلی شهر آمدند و از رزمندگان جبهه مقاومت تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، شامگاه شنبه 15 مهرماه، همزمان با پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، مردم استان گلستان در ایران به صورت خودجوش به میادین و خیابان های اصلی شهر آمدند و از رزمندگان جبهه مقاومت تجلیل کردند.

این تجمعات همزمان با سراسر کشور باحضور پرشور مردم در گرگان، گنبدکاووس، کلاله و دیگر شهر های استان گلستان برگزار شد.

مردم گرگان که با در دست داشتن پرچم ایران، فلسطین، مقاومت و حزب الله در میدان شهرداری گرگان تجمع کردند و با اجرای مراسم نورافشانی و همخوانی سرود، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کردند.

در این میان کودکان و نوجوانان به صورت خانوادگی و به همراه پدربزرگ و مادربزرگ هایشان به این تجمع رسانده بودند تا در جشن شادی مردم فلسطین شریک شوند.

همچنین در این میان یک بانوی معلول که بر روی ویلچر خود را به این تجمع رسانده بود در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: علی رغم اینکه اطلاعی از برگزاری این تجمع نداشتم، در تماس تلفنی با اقوامم متوجه این جشن شدم و سریعا خودم و فرزندانم را به میدان شهرداری گرگان رساندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل گلستانی ها از رزمندگان مقاومت +فیلم

تجلیل گلستانی ها از رزمندگان مقاومت +فیلم